Postări populare " My Laura Catrinar "

marți, 11 octombrie 2011

Fara cuvant,cu sufletul gol



    http://lacrimiledinsufletulmeu.blogspot.com


Noapte de toamna - angelodonna




Da-mi! - img dreamies de img b w wkct zt


Da-mi un motiv sa nu plang!
Da-mi mana si strange-ma cat de tare poti!
Da-mi curaj sa fac tot ce nu imi imaginam sa fac pana acum!
Da-mi multe guri ca sa te sarut cu fiecare in parte!
Da-mi puterea pe care am pierdut-o alaturi de tine!
Da-mi o cutie cu suflete pt a o pastra numai pt mine!
Da-mi multe inimi ca sa poata sa bata indeajuns de tare cand te intalnesc!
Da-mi multe maini ca sa te imbratiseze la fel de puternic cum o faceai tu!
Da-mi toti banii din lume ca sa te cumpar,chiar daca valorezi mai mult!
Da-mi toate poeziile din lume ca sa reusesc sa te descriu!
Da-mi o inima imprumut ca sa te iubeasca la fel ca cea pe care mi-ai luat-o!
Da-mi un zambet pe care sa-l privesc toata noaptea!
Da-mi o lumina mai puternica decat cea din sufletul tau ca sa-mi aminteasca de tine!
Da-mi o sansa!
Da-mi fericire!
Da-mi iubire!
Te pup suflet cald si frumos..esti favoritul meu!


Usi de interior


CURS VALUTAR

Cursul BNR valabil azi
1 EUR = 4.3146 RON
1 USD = 3.2149 RON
1 GBP = 4.9888 RON
1 CHF = 3.4875 RON
Curs valutar oferit de convertor.ro


                                                                                                         










http://www.slabire-sanatate.ro/







~ DE CE?~ - cigno

Coboară seara mult dorită.
Cu 'o dulce și tainică legănare.
Trudit(ă).după o zi de muncă.
Mă culc.în poala ta odihnitoare.

Iar tu prietene(o) vorbește'mi.-
Cu glasul tău cel blînd și tainic
Despre prietenia noastră.care.
Desprinsă e dintr'o poveste.

Și du'mi ființa mea întreagă unde.
Se'ascunde lăcrimînd iubirea.
Și unde inimile așteaptă.
Să le surîdă fericirea.



¥COBOARĂ SEARA..¥


¥PRIETENIA¥


Tot ce vreau e..fericire..bunătate..dăruire.
Toate la un loc să fie:-dragoste și bucurie.
De'ţi doreşti prietenie....
E dorinţă împlinită!

De'i un.joc.atunci se știe.
Jocă'te .să fi ferit.
De ani grei.fără culoare.
În paletă argintie.

Și aminteșteţi cu ardoare
Timpul ce'a fost să fie.
Nu a fost în van pierdut.
Loc are în infinit..doar în prietenie!





¥LASĂ'MĂ TE ROG¥





Lasă-mă te rog să-ţi colorez sufletul.Să-ţi arăt cä prietenia noastră nu este doar ganduri;vorbele nu pot fi aruncate în vant.la întamplare..Lasă-mă să te port cu mine în suflet și în gand..Aș vrea să înțelegi că aș putea fi prietena ta!


¥NU SÎNT SINGURĂ¥ - fan


Atunci.în ziua aceea.ne-am întalnit întaia oară. 
Ne cunoșteam deja de mult.poate din amintirea unei vieţi anterioare. 
Am început a ţese împreună.vise.dorinţe şi secrete. 
Iar torţele aprinse ale încrederii.ardeau.mai intens-ard încă. 


Ne făcuserăm părtași de suferintă.culegeam roua de pe aceleasi petale. 
Ne spălam faţa la același izvor. 
Cîntam aceleași versuri.aveam acelaşi dor. 
Fără-îndoială! 


Zambeam cand soarta ne lovea.pe unul dintre noi-eram împreună.
Zambeam chiar și cand unii ne erau dușmani.sau cand pământul ne fugea de sub picioare. 
Impreună am cerut cerului iertare.atunci și acum după ataţia ani. 
Ce s-au pierdut .ca fulgi de nea topiţi.ne-am regăsit în amintiri cuminţi. 


Și ne-am dat seama.vom fi mereu cu-n pas înaintea lacrimilor.. 
Teama..nu v-a avea nicicand izbînda să treacä prin panza prieteniei noastre. 
Între noi nu-i loc de ură.nicicand nu va avea loc..dar totuşi.uram viclenia. 
Căci ne iubim și respectăm prietenia.iar împreună vom învinge tot...      

pt sotul meu eugen


¥PRIETENEI MELE¥ - fan



Un cantec de iubire-mi cantă-n priviri.
Un cantec ce poate și tu l-ai cantat.
E taina frumoasă și dulce-a prieteniei
Ce-n viaţă ne leagă.

Sinceritatea aprinde în inima noastră
O prietenie cum alta nu-i
Dorința de-a fi mereu împreună
La ceasuri de durere s-au de bucurii.

Prietenia-aceasta cu drag.nesfarșit
O viaţă în inimă o purtăm
Din lacrimi.din respect.din crini împletită
Aș vrea s-o păstrăm ne-ncetat. 

Ascultă. prietenă.în inima mea
Al prieteniei vers minunat.
Ascultă'l.prietenă.căci nu'l pot rosti
Așa cum e'n ea nerostit !


tinerete

poze haioase poze iepuri ciocolata Poze iepuri ciocolata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu