Postări populare " My Laura Catrinar "

luni, 10 octombrie 2011

Mi-e dor de mama

img



Dor de parinti

As vrea sa-i am pe mama si pe tata
Aproape, langa mine, sa-mi croiasca soarta
Caci de cand ei au plecat...
In lumea larga... eu, aproape ca am uitat
Ce inseamna sa ai langa tine
Un suflet pur... un suflet de parinte!
Mi-e dor de tine mama mea!
Si tare acum as vrea
Sa te pot mangaia...
Sa-ti alin din durerea-ti grea.
Chiar daca tu ma certai,
Stiu ca o faceai pentru ca ma iubeai!
Si mi-e dor de tata-l meu
Acum cand stiu ca-i este tare greu
Si ma doare inima...
Sa stiu ca el se va opera!
Dar ma rog la Dumnezeu
Sa-l aiba in grija sa mereu!
Si mi-e dor de voi parinti
As vrea acasa sa veniti
Pentru ca atunci, cand un necaz ma apasa
Sa stiu ca-i cineva care ma asteapta
Cu drag acasa!
poezie de 





Trimite prin e-mail



  Autentificare membri
Atenţie
Pagina pe care doriţi să o accesaţi necesită autentificare!
Utilizator
Parolă



Nu ai cont? Inregistreaza-te!

Ai uitat parola? Click aici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu