Postări populare " My Laura Catrinar "

luni, 10 octombrie 2011

"Dragostea este spatiul si timpul masurate cu inima."

                       


VOT - vinovatul pentru mortii din 89 - candles burning anim



Daca te-a intalnit... cu siguranta cararile erau dinainte facute de pasul lui Dumnezeu... Daca s-a-ntamplat mai tarziu... cu siguranta atunci a batut ceasul cerului.... Daca te-am recunoscut... cu siguranta am fost candva un intreg care, sub legea greselii primordiale s-a rupt in doua.... si de-atunci ... ne-a fost dat sa ne simtim unul pe celalalt oriunde-am fi fost ...ne-a fost dat sa tanjim unul dupa celalalt oriunde-am fi ratacit fiecare... si dorul de-ntregire sa ne conduca tainic spre sufletul pereche.... 
      Am rostit fiecare ... auzit doar de noi... " In sfarsit te-am regasit...." 
      Nu te stiam ...Dar, mi te-nchipuiam....
      Nu te vazusem ....Dar , te stiam....
      Nu te-auzisem... Dar iti cunosteam glasul....
      Nu te-atinsesem .... Dar , iti stia caldura trupului tau....
      Nu te-ntrebasem .... Dar , cunosteam raspunsul.....
      Nu te sarutasem .... Dar ,  iti stiam dulceata buzelor tale.....
      Nu te mangaiasem .... Dar, iti simtisem catifelarea pielii tale ....
      Nu te-mbratisasem ... Dar, iti stiam freamatul, fiorul, dorinta.....
    Nu te privisem in ochi ... Dar iti stiam sufletul....
    Nu te iubisem.... Dar iti stiam daruirea, iubirea, dezlantuirea....
    De fapt, ... Tot timpul ai fost cu mine..... cu mine.... cu mine..... 
    SI TI-AM SPUS ... TE IUBESC DRAGA MEA ... TE IUBESC...
    SI  MI-AI  SPUS ...  TE IUBESC DRAGUL MEU ... TE IUBESC...
 IMPLETINDU-NE  IUBIREA ,  IMBRATISAREA....  , FIINRA.... SUFLETUL ....  SI STRANGAND TOTUL
 INTR-O SINGURA INIMA.... PENTRU-AMANDOI ...  
 SI-AM SIMTIT NEVOIA SA-TI SPUN IAR... TE IUBESC....
 SI-AI SIMTIT DORINTA  SA-MI  SPUI IAR ... TE IUBESC....
 DE VREO CATEVA ORI ... AM SPUS-O ODATA !







Ghidul tau si al familiei tale. Horoscop special pentru femei - Garbo




- ce iti place cel mai mult toanma ? - autumn


Crestin 3D.net   LAURA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu