Postări populare " My Laura Catrinar "

luni, 10 octombrie 2011

De ce te-oi fi iubind




TU SUFERI MULT

Suferi mult. dar vrei să mă uiţi
Crezi că totul trece..
Nu vreau nimic doar să mă asculţi
Cu inima la rece!..
Crede-mă.ce am păstrat în suflet
Este numai.numai pentru tine.
Am greșit. știu.dar iartă-mă iubito.
Vreau din nou să crezi în mine!
Știu că te-a rănit..
Știu că fără mine.mult ai suferit..
Dar crede-mă.n-a fost nici o clipă să nu te fi iubit!

Crede-mă.o lume va ști.
Că viaţa mea e în tine!
Crede-mă .oricît vei iubi.
Nu vei iubi ca mine!
Nu mai rezist.simt că te pierd.
Și totul plînge în mine..
Nu vreau nimic.doar să mă petreci.
În lumea fâră tine!

Crede-mă că luna de pe cer va fi numai.numai a ta!
Și crede-mă.în lumea toată eu îți voi da viaţa mea!
Crede-mă soarele pe cer va luci numai.numai pentru tine!
Și crede-mă.vreau să crezi în mine!

¤Rugă de sear㤠- xlom odg








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu