Postări populare " My Laura Catrinar "

joi, 20 octombrie 2011

" cararile sufletului meu "





http://prietenipeviata.webs.com


Love & Pain ¤ Foto and Muzik - ballo


Navighez pe cararile sufletului printre flori si  ganduri  ...carari numai de mine stiute! acolo unde am ascuns trecutul, care se intalneste cu prezentul si viitorul ! Speranta,vino si ia-ma de mana, pe carari de vis si un nou inceput !
Astazi voi croseta din vise si culori  ,cuvinte pure,neiventate inca.. pe care ti le trimit odata cu primele raze ale soarelui...sa te incalzeasca...sa-ti surada...si sa te insoteasca pentru a-ti insenina ziua! Iubirea o voi proiecta in culorile curcubeului...iar peste ea voi presara parfum de dor !
Astazi?...astazi plang! De ce oare linistea sufleteasca nu dureaza si pentru mine?
M-am saturat de lacrimi,m-am saturat de cuvinte seci,intrebari,de tot si toate...!
Am inceput sa detest timpul liber si asta pentru ca imi da ragazul sa ma gandesc, ma lasa sa-mi autoanalizez fiecare cuvant,comportare. Uneori, am senzatia ca nu pot atinge ceva sau chiar pe cineva fara sa-i dau din tristetea mea...
Fiecare avem un tel in viata ce capata valoare de absolut si e cel mai greu de conturat...dar nu imposibil!!! Eu imi doresc intelegere... Intelegere in sensul de cunoastere si intelegere din partea celorlalti a sufletului meu...Eu imi doresc fericire...Fericire cu sens de multumire sufleteasca!
Toate trec pe langa noi...insa ramane un biet suflet care aduna in el tristete...
Cum rezista sa nu uite, desi il doare sa tina minte? Cum rezista sa zambeasca,desi il doare tristetea? Cum rezista sa dea viata la acele sentimente moarte sau inghetate de-a lungul vremii?
Multumesc "vietii"  ,care m-a ajutat sa ma autocunosc si sa renasc ...cu pasi usori,dar siguri!





Lăbuș.romanticul - ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu