Postări populare " My Laura Catrinar "

joi, 20 octombrie 2011

Gradina secreta...gradina din visurile mele...,acolo unde gandurile devin realizabile

 De la un timp am invatat sa cred ca nimic nu e imposibil...am invatat ce inseamna prietenia ...am invatat sa fiu eu insami.!!!....am inceput sa simt ca traiesc....si asta deoarece am gasit lumina sufletului meu pe care mi-o doream atat de mult...!!!    







  • E toamna , e rece si e tarziu,
  • Afara parca totul e pustiu..
  • E toamna asta o alegorie,
  • Preludiul unei ierni de amortire..
  •  Spiritul luminii se intinde peste ape,
  • In culori atractive si usor vibrante..
  • Iar fiecare frunza ascunde o poveste,
  • Poveste de iubire ce-a fost si nu mai este!
  • De ce oare viata asta este atat de trista uneori?
  • De ce oare timpul este considerat dusmanul omului ?
  • introspectii la margine de ganduri....


Ne știm de-atata vreme dar încă n-am aflat.
De ce ai plecat în grabă.de ce te-ai supărat
 E poate doar o aventură.poate altceva
Mi-e așa de dor de tine și nu te pot uita.
Cand ziua se stinge în noapte,
Formez iarăşi numărul tău,
Pe fir se-aud mii de soapte.
Dar tot ce vreau s-aud e glasul tău.


¤ NE ȘTIM...¤ - rkd


Știi?-mi sa întîmplat ceva ciudat dar i se poate întîmpla oricui-dar ști ce?-M'AM ÎNDRĂGOSTIT DE TINE!


¤ȘTII ¤.. - fa





~cînd iubirea~..acel puf de păpădie.ce vine mereu și pleacă cu primul fir de vînt.va trece și pe la poarta ta.atunci vei ști că mai întîlnit.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu